Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace firmy Preciosa Lighting
Surá, Barbora ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci firmy Preciosa Lighting s cílem zjistit, jak tradiční zavedená firma odpovídá na aktuální trendy marketingové komunikace v internetovém prostředí. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy marketingu, internetového marketingu, integrované marketingové komunikace a jejích nástrojů jak v off-line tak především v on-line prostředí. Čtenář je uveden do kontextu českého sklářského průmyslu a seznámen se situací firmy Preciosa Lighting. V praktické části jsou položeny výzkumné otázky a vysvětlena metoda výzkumu, kterou je případová studie. V rámci sběru dat byly použity techniky kvalitativního výzkumu. Rozhovory se zástupci marketingového oddělení firmy Preciosa Lighting přinesly stěžejní informace, které byly doplněny pozorováním digitálních médií a firmou poskytnutých materiálů. Na základě analýzy těchto materiálů byly zodpovězeny výzkumné otázky. V závěru autorka přichází se shrnutím získaných dat a doporučením na zlepšení některých prvků marketingové komunikace.
Analysis of touchpoints between the children's target group and the automotive industry
Mikolajová, Kamila ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Dědek, Milan (oponent)
V dnešní době má zákazník při hledání osobního automobilu výběr ze širokého spektra značek. Proto se automobilové firmy musí obrátit na potenciálního zákazníka mnohem dříve než k samotnému nákupu. Moja diplomová práce se zabývá analýzou současných a potenciálních kontaktních bodů vybrané automobilové značky a dětí ve věku 3-18 let. Cílem práce je zhodnotit současné kontaktní body, kde je možné s dětmi navzájem kontaktovat napříč jejich cestou dospívání. Mojou sekundární snahou bylo vyvodit současné trendy a fenomény detského světa, které by se měly vzít v úvahu při plánování budoucích kontaktních bodů v rámci jejich marketingové strategie. Výsledky práce jsou založeny na výsledcích skutečně provedeného kvalitativního výzkumu formou kvalitatívních rozhovorů.
Marketing muzeí a kulturního dědictví na příkladu Uměleckoprůmyslového muzea v Praze
Petráková, Kristýna ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Diplomová práce Marketing muzeí a kulturního dědictví na příkladu Uměleckoprůmyslového muzea v Praze (dále jen UPM) si klade za hlavní cíl zmapovat marketingovou komunikaci UPM a demonstrovat na ní specifika, která s sebou marketing umění nese. Důraz je kladen na marketingový a především komunikační mix muzea. Muzeum využívá ke své komunikaci hlavně public relations (dále jen PR) aktivity. Komunikace UPM vázne především na nedostatku finančních zdrojů. Muzeum disponuje ročními rozpočty a musí se rozhodnout, zda investovat spíš do restaurování sbírek a výzkumu, nebo do marketingu. V závěru práce se věnuji návrhům na zlepšení komunikace, které se ubírají především směrem k fundraisingovým aktivitám. Jako podklady mi posloužily především webové stránky UPM a tištěné materiály vydávané muzeem.
Revitalizace značky Manufacture Prim 1949 se zaměřením na období roků 2010 a 2011
Hrabánková, Markéta ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce na téma "Revitalizace značky Manufacture PRIM 1949 se zaměřením na období roku 2010 a 2011" se zabývá procesem revitalizace, kterým Manufacture PRIM 1949 v tomto vymezeném období prochází. Cílem je představit a analyzovat tento přerod, prostřednictvím nějž se chce ze značky tradiční a spotřební přetvořit na značku úspěšnou v segmentu luxusního zboží. Na tento proces je nahlíženo z hlediska teorie marketingové komunikace se zaměřením na marketing luxusního zboží. Formou deskriptivní metody jsou představeny realizované komunikační aktivity. Ty jsou současně analyzovány za účelem zjištění jejich efektivity v rámci revitalizačního procesu značky Manufacture PRIM 1949. Práce se zaměřuje na relevanci zvolených komunikačních nástrojů i schopnost jejich existence jako kompaktního programu integrované marketingové komunikace.
Návrh komunikační strategie značky Relax
Dvořáková, Klára ; Rojík, Stanislav (vedoucí práce) ; Lucie, Lucie (oponent)
Tato práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie sportovních slunečních brýlí značky Relax a návrhem komunikační strategie pro sportovní sluneční brýle této značky pro příští období. Teoretická část práce shrnuje problematiku marketingu a marketingové komunikace na základě současných odborných názorů a trendů. Věnuje se holistickému marketingu, cílenému marketingu, odlišným pojetím marketingového mixu, marketingovým strategiím z hlediska různých autorů, vnímání značky, integrované marketingové komunikaci a situační analýze. V praktické části práce je provedena SWOT analýza na základě zhodnocení situace makro a mikroprostředí a interní analýzy, která je postavena na auditu marketingového mixu s důrazem na komunikační mix. Na základě této analýzy je vypracován návrh komunikační strategie, jejíž cíle byly stanoveny ve spolupráci s vedením značky Relax.
Marketingová komunikace nezávislé hudební skupiny
Hanke, Lukáš ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem bakalářské práce "Marketingová komunikace nezávislé hudební skupiny" je implementace marketingových postupů do marketingové komunikace nezávislé začínající hudební skupiny při zohlednění vlivu současných proměnných faktorů na celý hudební průmysl. První teoretická část má za úkol objasnit současný stav hudebního průmyslu, vliv digitálních médií na současný stav - a to hlavně internetu. Druhá teoretická část se věnuje pojmům marketingová komunikace, integrovaná marketingová komunikace, prvkům komunikačního mixu a novým trendům v marketingové komunikaci. Praktická část se dělí na dvě hlavní kapitoly a to na stručnou analýzu relevantního mediálního trhu a samotný návrh marketingové strategie, a to zejména komunikační. Práce by měla být schopna posloužit nezávislým hudebním interpretům jako pomůcka pro náhled do marketingové komunikace z odborného hlediska, nebo i jako inspirační zdroj pro vytvoření jejich vlastní strategie propagace.
Marketingová komunikace vybraných hotelů v období globální recese/krize
Kelnarová, Jana ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Diplomová práce se zabývá srovnáním změn v marketingové komunikaci tří, čtyř a pětihvězdičkových hotelů.Výsledkem je minimální změna využívaných nástrojů komunikačního mixu, spíše byly přesunuty finanční prostředky směrem do elektronických médií a internetu obecně, protože jsou nejúčinnějšími z hlediska měření dosaženého efektu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.